Klein dagboekje van Jorian #3

Hoi! Deze week was een fijne en vooral ontspannen week. Ik kreeg super leuk nieuws om naar het buitenland te gaan voor iets tofs (oeps, sorry meer kan ik niet vertellen, maar jullie horen het gauw), maakte ik een mooie zelfmaker voor Showhome, ging ik heerlijk uiteten met mijn PLUUM collega's, gingen Confetti & Co. op pad voor een binnenkijker en sliep ik in een hotel. Benieuwd naar alles? Lees dan snel verder :) ENJOY!

 

dagboek jorian showhome   dagboek jorian showhome

Zaterdag begon mijn ochtend heerlijk rustig. Lekker uitslapen, uitgebreid ontbijten en hier en daar wat opruimen in huis. Ik probeer zoveel mogelijk te genieten van mijn vrije dagen. Soms zitten mijn vrije dagen zo onzettend vol.. dat ik mezelf voorbij loop. Dat wil ik dus niet meer! Herkennen jullie dat?

 

 

 

dagboek jorian showhome   dagboek jorian showhome

Zaterdagmiddag maakte ik een goeie lunch en stapte vervolgens de auto in om Thijs op tehalen van het station. Er stond namelijk een leuk feestje van het werk van Thijs op de planning, helemaal in Veldhoven. Het feest vond plaats in een Hotel waar eerst een diner was, daarna een feest en vervolgens een nachtje slapen in een hotelbed! Iets wat voormij onbekend is, dus stiekem ook een beetje spannend.

 

 

 

dagboek jorian showhome   dagboek jorian showhome

Het feest was geweldig! Ik heb de collega's van Thijs leren kennen (niet allemaal hoor, want op de foto zie je 360 man.. niet alleen het kantoor van Thijs was hier, maar ook andere kantoren uit andere delen van Nederland) en heb heerlijk gedanst op een GEWELDIGE band! Daarna konden we kruipend naar onze hotelkamer ;) Wat luxe he?

 

 

 

dagboek jorian showhome   dagboek jorian showhome

In de ochtend ontbijten in het hotel (jammie, altijd fijn) en toen weer een hele rit naar huis rijden. Thuis heb ik wat gerommeld en kookboeken doorgekeken voor nieuwe recepten. 

 

 

 

dagboek jorian showhome   dagboek jorian showhome

Kijk hoe leuk.. mijn gekregen bolletje komt een beetje uit! Ben benieuwd hoe de bloem straks wordt! Maandag stond er weer een leuke dag op de planning. Namelijk samen met Marlies een binnenkijker schieten voor Flair. We hebben foto's gemaakt in een super klein maar leuk huisje in Haarlem! Nog even geduld, maar het resultaat zien jullie snel :)

 

 

 

dagboek jorian showhome   dagboek jorian showhome

Inpakken vind ik ontzettend leuk om te doen! Ik heb deze week afscheid genomen van mijn PGB werk. Dit heb ik 6 jaar lang gedaan in Leiden, met heel veel plezier. Maar nu is het gewoon niet meer te combineren en mijn hart ligt op dit moment ergens anders. Ik ben naar het hoofdkantoor gefietst, nog even gekletst en een cadeautje gegeven! Bij PLUUM mocht ik ook weer heerlijk inpakken. Dit was een webshop bestelling! 

 

 

 

dagboek jorian showhome   dagboek jorian showhome

Dinsdagavond stond er een heerlijk etentje op de planning met de collega's van PLUUM. We hebben het afgelopen jaar doorgesproken en nieuwe plannen gemaakt voor het aankomende jaar. Dan komen de agenda's op tafel.. allemaal dezelfde, haha grappig! We aten ook alle drie sliptong en de toetjes hebben we gedeeld. Het was een fijne avond en we hebben echt gesmuld van het eten!

 

 

 

dagboek jorian showhome   dagboek jorian showhome

Ik maakte een kleine zelfmaker voor Showhome die afgelopen donderdag online is gegaan. Hebben jullie hem gezien?

 

 

 

dagboek jorian showhome   dagboek jorian showhome

Ik dronk een smoothie met discodip, vrolijk he? Had ik gewoon zomaar even zin in! Verder staat er deze week in FLAIR tips voor een dagje of weekendje Amsterdam. Marlies en ik ik zijn daar al een aantal weken geleden voor op pad geweest en nu staat het eindelijk in het blad! Misschien hebben jullie het al gelezen :)

 

 

 

dagboek jorian showhome   dagboek jorian showhome

Vrijdag ben ik op kraamvisite geweest bij een vriendinnetje! Ze hebben een meisje gekregen en uiteraard kocht ik leuke cadeautjes! Ook lunchte ik nog even een lekker broodje met zalm en daarna had ik een avonddienst!

Hoe zag jullie week eruit? En hebben jullie leuke weekend plannen? Ik moet dit weekend werken en ga ik zondagmiddag naar de musical 'De tweeling' met mijn moeder!
Liefs Jorian

Jorian Lub
Ook te volgen op: Joriannn.nl
we horen graag jouw mening!

Je bent niet ingelogd! LOG IN of MAAK EEN ACCOUNT AAN om ook te reageren zonder dat we je reactie eerst keuren. Reageren zonder

Er zijn nog geen reacties geplaatst.

Hondenomheining bij natuurge...

Het werkt het prettigst als een omheining het “netjes binnen” voor je regelt: je hond blijft op je eigen terrein, terwijl het hek log...

08 apr 2026 Lees verder
Hoe de inrichting van de ver...

In organisaties, groot en klein, is samenwerken essentieel voor het boeken van succes. Toch gaat effectief samenwerken niet alleen over de juiste...

02 mrt 2026 Lees verder
Makelaar voor bedrijven: de ...

De zoektocht naar een geschikt bedrijfspand is voor veel ondernemers een spannend maar complex traject. Ga je huren of kopen? Welke locatie past ...

17 feb 2026 Lees verder
Single split airco: jouw com...

Als je op zoek bent naar een manier om je huis het hele jaar door comfortabel te houden, dan is een single split airco misschien wel de perfecte ...

29 jan 2026 Lees verder
Terpentijn bij houtbehandeli...

Wie met hout werkt – of dat nu een oud meubel, een houten vloer of buitenhout is – komt vroeg of laat het woord terpentijn bij houtbe...

20 jan 2026 Lees verder
De onmisbare onderdelen van ...

Een goed functionerende wasmachine is onmisbaar in elk huishouden. Maar wat doe je als je wasmachine kuren vertoont? Vaak is het vervangen van ee...

29 dec 2025 Lees verder