Jaaroverzicht 2015 - meest gelezen deel 1

We doen het graag, even terugblikken op het afgelopen jaar. Leuk om te zien wat we zoal gedaan hebben en daar weer van te leren zodat we in het aankomende jaar nog beter kunnen inspelen op de “wensen” van onze lezers. Het is voor ons altijd weer spannend om naar de “kijkcijfers” te kijken. Wat vonden jullie het leukste? We tellen graag samen met jullie af naar het einde van 2015, met onze top 20 van meest gelezen artikelen op onze website.

#20 Een feestelijke waterkan

Op 20 de Lumm light karaf. Een karaf met een lampje erin, heel feestelijk. Lees het artikel op: www.showhome.nl/inspiratie/een-feestelijke-waterkan/

#19 Binnenkijken bij Marieke Reintjes

Op 19 de binnenkijker van Marieke. Overall zijn de binnenkijkers het meest populair, je zult de uitschieters in onze top 20 tegenkomen. Uitschieters omdat we niet meteen aan het begin van dit jaar met de binnenkijkers begonnen zijn maar ze dus wél al in de top 20 te zien zijn! Lees het artikel op: www.showhome.nl/inspiratie/binnenkijken-bij-marieke-reintjes/

#18 Duurzaam wonen

Ook niet verbazend, een item over duurzaam wonen. We zien meer en meer mensen zich bewuster worden van de mogelijkheid om ook bewust te kiezen. Duurzame woonaccessoires en meubels, groen wonen, meer groen in huis. Lees het artikel op: www.showhome.nl/inspiratie/duurzaam-wonen-3/

#17 Binnenkijken bij manon

Weer een binnenkijker, dit keer van Manon. Leuk om te weten dat dit item op 5 augustus geplaatst is... net geen 5 maanden geleden dus. Lees het artikel op: www.showhome.nl/inspiratie/binnenkijken-bij-manon/

#16 Nieuwe wooncollectie bij Hema

Aan het einde van elk seizoen zijn we met z’n allen echt toe aan nieuwe dingen in huis. De nieuwe wooncollectie van HEMA werd door iedereen met open armen ontvangen. Jorian maakte er dan ook wel een heel leuk item over. Lees het artikel op: www.showhome.nl/inspiratie/nieuwe-wooncollectie-bij-hema/

Tot morgen? 15 t/m 11 zijn dan aan de beurt!